Hello guys!

Hello guys!Hur mår ni?Det är inte så många som har varit inne än tror jag... 8( iallafall så har jag varit på skolan idag och gjort en användare och en skol e-post.Jag skrev ett brev till min mamma och jag har också varit osams med min bästis Livi1 som hon heter i panfu...ja jag känner henne på rigtigt och vi är rigtigt rigtigt rigtigt bra kompisar vi blev sams med varann direkt sen haha x) hoppas ni har haft en bra dag.Det har jag haft!Och jag vill hällsa min panda-dotter Qi att jag inte har radderat min panda det blev inte av!Och när jag sa det så blev hon jätte jätte ledsen tror jag.Men jag mår bra och jag vill träffa henne på rigtigt faktist.Hon är jätte snäll...hoppas du är inne just nu Qi och läser det jag har skrivit...Du kommer säkert träffa mig i panfu om du går in nån dag... :) Hej då alla super pandor!

Kommentarer
VANESSAPANDA säger:

Qi i panfu e jag kompis me!!!

2009-10-01 | 17:19:06
mollymillan säger:

men hej!Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag nu...men nu är jag här igen!!!!

2009-10-08 | 16:53:46
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/
mollymillan säger:

heeej...VANESSAPANDA...hör du mig...? Jag sa HÖR DU MIG? DU HAR INTE PRATAT MED MIG PÅ LÄNGE...INTE NÅN GÅNG ALLs...MEN JAG VILL DET 8(

2009-10-18 | 20:22:54
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback