Hej allihopa!Det här är min första blogg! //Mollymillan

Hej alla!det här är min panfu-blogg.Jag heter mollymillan som gjort denna blogg.Jag är alltid inne i panfu 8D.
och jag vill bli level 40.Men det vill väl alla haha!Jag vill jätte gärna bli känd i panfu... i alla mina panda-dar har jag försökt att bli berömd och det här är min stora chans.Men jag kanske tyvär inte kan ha tävlingar spel och roliga vidios... :( men håll tummarna!!!annars kan ni ju alltid gå in på maobaos blogg.Igår hade jag 85.000 pandamynt och det tog nästan ett halvår att få så mycket...och precis när livi1 hade åkt hem för att vi hade lekt på rigtigt...ja iallafall då så bara FÖRSVANN nästan 84.000 pandamynt :( och nu tänker jag byta lösenord så att inget händer mig så igen :( mina favorit färger är grön och orange och mina idoler är Miley Cyrus och Markoolio.Om det går att ha spel och tävlingar så hoppas jag att ni ska trivas i panfu.bloggen.se

http://www.panfu.se  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback