Hej alla pandor! Nu får ni mer information...

Hej jag kan tyvär inte ha nå spel...men det gör väl inget?Jag skriver in lite nya saker varja dag...eller vecka hehe...jag har har så struligt sista tiden nåja...haha här ser ni mina katter skruven och syrran...dom heter så av en ganska fånig anledning faktist!syrran är en tjej å skruven är en kille dom fyller år 22 mars ja dom fyller snart 2 år.Haha syrran e hon som är brun på nosen och skruven e han som är lite vit på nosen skruven heter så för han har en krokig svans han föddes så...och så har han ett grönt öga och ett blått öga å så e han lite tjock haha...syrran heter syrran bara för att hon e hanns tvillingsyrra!Sen har jag en stor katt som e tio å snart elva år hon heter sissi och är svartvit...vi fick alla 3 katterna gratis faktist...fast av olika familjer...utom skruven å syrran då dom e från samma familj haha!Bara för att tvillingkatterna kom från min styvpappas jobbar kamrat...hon kunde inte behålla dom hon hade redan jätte många...och sissi hon kom från en annan familj jo de e så att när hon var utomhus i sin första familj fräste alla katter åt henne å hon kunde ej va inne för att styvfarfar var allergrisk...så vi fick henne....å de var tur för jag älskar henne nåja...hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback