JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA!!!???

snyft och snyft och låt mig se...SNYFT!! JAG E INTE NÖJD MED MIN BLOGG!!?? BOGNOS OCH MAOBAOS BLOGG ÄGER OCH MIN SUGER... BUHUHU...det jag försöker säga de e att jag vill att ni kommenterar till mig & ger mig ett bra och enkelt tips så att min blogg kan bli bättre, ja alltså...KOMMENTERA TILL MIG!!! är du snäll hehe...GULP! DÅ FÅR DU EN FINFIN BELÖNING...om ni skriver alltså... mvh mollymillan P.S. jag lovar inget! så bli inte besviken om du vet...inte får en fin eh belö, nåja ha det så trevligt!!!

Kommentarer
Linnea (Linne) säger:

Bra blogg.

2009-11-15 | 22:35:32
Bloggadress: http://panfulinnea.blogg.se/
Astrid säger:

hejhej mollymillan jag har varit ine några gånger nu och jag börjar gilla din blogga nu förut vart jag ine 1 gån i månaden nu är jag typ ine varge dag!!! det är faktiskt bra den är inte dålig!!! med vilcka är dom där anndra som du pratar om jag fattar inte?!?

2009-11-16 | 15:38:39
Astrid säger:

hej igen

2009-11-17 | 17:23:25
♥Klara♥ säger:

Din blogg är visst fin Emilia!

2009-12-05 | 14:19:37
Bloggadress: http://klaracoolsblogg.blogspot.com
mollymillan säger:

Tack för stödet, imorrn är det lucia bandy på min skola,förra året gick jag i 2:an å då var jag för liten för att vara med på lucia-bandy, men man måste vara med och det vill inte jag...god jul alla!!! förresten kan ni skriva här vad ni önskar er i julklapp...det ska helst vara något i panfu...ses

2009-12-13 | 14:01:36
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback