Hej tjejs och alla andra.

Hej! Ja det är klart att jag älskar panfu, det är det bästa jag vet!!! Men bara så att ni vet finns det en som e nästan som panfu och clubpenguin...det är engelskt och adressen är www.pandanda.com    men det utalas pandaendea när man säger det, alla i min klass uttalar det pandanda precis som det stavas...men det andra om den blåa fjärden det var schyst att du berättade det tjejs för nu har jag hittat den, tack! Men jag fattar inte vad du menar med om att jag skrivit bröllop? Det finns inte i mitt minne här på bloggen, förresten, jag har också tagit spruta mot svininfluensa men det gjode jag för 2 veckor sen eller nåt´ men visst gjorde det lite ont? hade ont i 10 men. eller nåt´ men sedan gick det över...förresten mamma och pappa är skilda och på mamma datorn så kan jag inte skriva åäö på panfu...men det kan jag på pappa datorn, å nu är jag hos mamma så om vi ses kanske du märker att jag stavar lite konstigt med det är för att jag inte kan skriva åäö...nu kan jag det på bloggen men inte i panfu...sorry att jag babblar så mycket nu ska jag ge mig och spela panfu lite...hehe! hejdå alla pandor! pussar och kramar mollymillan!!! :-)

Kommentarer
Astrid säger:

okej!!!!!!!!!!

2009-11-30 | 17:42:41
Astrid säger:

ja men när man är färdig med äventyret ska man få se på kamarias och farids bröllop!

2009-11-30 | 17:44:22
Astrid säger:

hej Mollymillan jag menar att det var jag som hade skrivit om bröllop!

2009-11-30 | 19:16:55
mirre säger:

tittai min blogg place sprid ut det!!!

2009-12-01 | 10:11:03
Bloggadress: http://pepsipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback