hej alla kära pandor!!!!

Hej ni är så snälla som tycker att jag har ett fint namn:-) det har ni också vet ni!!!! Trevligt och angenämt HI-HI!?

har ni tagit vaccin mot den så kallade svininflunensan? det har jag...jag vet inte riktigt om jag ska ta en eller 2 doser, men i femman och uppåt får man ta 2 doser, iallafall på min skola...och jag går bara i 3:an jag är 9 år så jag ska nog bara ta en dos. men iallafall, kan ni hjälpa mig kära pandor? med det dära uppdraget ähuä..isdiamanten typ...ähum....ja asså kommentera gärna och bäretta, jag har pratat med pandabeard men han har sin papegoja på axeln precis som vanligt, och han pratar inte sen har jag letat efter en fjäder...och då har jag ju hittat den röda i svarta skogen men den går inte att ta den...har tittat i min prylkorg men hittar den inte så snälla...om ni vet är ni bäst om ni kommenterar och säger var ni har sett hört och upplevt  eh..isdiamanten uppdraget asså...hihi

Kommentarer
Astrid säger:

jag fattar inte rrikdigt!vad du menar jag är färdig med äventyret så i morgon ska jag på bröllop!men kamaria och Farid!

2009-11-29 | 19:23:49
Astrid säger:

jag har tagit svininfluensasprutan det gjorde lite ont jag är kompis med dig på panfu! jag heter Tjejs hoppas vi ses!i panfu älskar du panfu??????????det gör jag!!!

2009-11-29 | 19:57:17
Astrid säger:

hej du du ska inte hitta en röd fjäder en blå med bandge!!! bara så du vet!!!

2009-11-29 | 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback