Heeeej!

Jag vill tipsa er om ett GRYMT spel som är GRYMT!!! Gå in på
www.pandanda.com

Det kommer förendra ditt liv! Okej jag vill inte överdriva då men...! Om du börjar spela det är det inte så kul men om du blir member ( member är som guldpaket i panfu) Så blir det jätte kul och om du får jätte roligt när du väl har börjat! Så tjata på era föreldrar om ett membership om ni tycker att det är tråkigt utan! Jag är member och en i min klass ska bli det! Hon heter kersti ( det utalas som det låter det utalas inte shersti) ja iallafall! Hon har en pappa som heter peter karlsson..era föreldrar känner nog till honom för han är känd! Ja och hon TJATADE och TJATADE på sin pappa och tillslut sa han ja! Hejdå! ha så kul!

Kommentarer
Mollymillan säger:

Snyggt

2010-06-10 | 21:20:30
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback