Hej allihopa!Det här är min första blogg! //Mollymillan

Hej allla!Jag heter Mollymillan och jag har gjort en egen blogg!Jag är guldpanda men det tar snart slut...i oktober någon gång tror jag!Min favorit färg är grön och orange.Jag är nio år...och det här är min blogg...8) här hittar ni tävlingar,spel,och så kan du bli veckans panda.Om du är rigtigt populär i panfu,och om du är snäll och aldrig har blivit anmäld.kanske du kan bli MÅNADENS panda...wow alltså!Jag vill gärna har nån som reserv till bloggen om det händer något så att jag inte kan ta hand om den.Kanske nån i panfu av er vill hjälpa mig!Slut på instruktion.Igår lekte jag med livi1 hon går i min skola!Vi hade rigtigt kul men jag hade 85.000 pandamynt och det tog jätte lång tid att kärna till det!igår kväll förlorade jag 84.000 pandamynt och jag vet inte hur :( jag ska byta lösenord nu :l iallafall...mina idoler är Miley cyrus och Markoolio.Jag är halv finsk men jag har ingen konstig dialekt :) de var allt tror jag,Hoppas ni STOR trivs här i panfu bloggen!!!!!!!   




//Mollymillan

Kommentarer
mollymillan säger:

Hejsan!Jag är mollymillan och det har tyvärr inte blivit något nytt här i bloggen :) men nu är jag här igen!

2009-09-24 | 20:40:35
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/
VANESSAPANDA från panfu.se säger:

Heej! bloggen e jättebra tycker jag!!

2009-10-01 | 17:15:40
mollymillan säger:

Hej VANESSAPANDA!Tack...jag har inte varit inne på bloggen så mycket men nu är jag här... 8)

2009-10-08 | 20:45:43
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/
mollymillan säger:

Heej alla pandor...det har varit rätt så struligt på sista tiden...VANESSAPANDA jag vill gärna prata med dig i panfu.Du värkar väldigt snäll ieftersom du gillar min blogg!Duu...jag har stött på massor av pandor i panfu o de kan hända att jag har sett dig då...förlåt att det blev så långt men jag gillar att prata och skriva...det gör jag jämt i skolan ska du veta... ;) Hejdå alla pandor det var allt

2009-10-11 | 10:13:19
Bloggadress: http://mollymillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback